Bank Spółdzielczy w Jasienicy

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Aktualności

Przerwa w dostępie do Internet Bankingu

Szanowni Państwo!

Informujemy, że w nocy z 10 na 11  stycznia (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usług bankowości internetowej.

Planowane prace nie mają wpływu na wygląd i jakość pracy Internet Banking.

 

Koniec awarii Internet Bankingu (wycofanie wersji)

Szanowni Państwo!


Informujemy, że w wyniku problemów ze stabilizacją aplikacji Internet Bankingu po instalacji nowej wersji, dzisiejsza aktualizacja została wycofana.

Przywrócenie stabilnego działania IB u wszystkich użytkowników zostało zakończone, wszystkie funkcje aplikacji są dostępne i działają poprawnie.

O nowym terminie instalacji poinformujemy w oddzielnej wiadomości z kilkudniowym wyprzedzeniem.

Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Po 1 stycznia 2018r przelewy ZUS należy wykonywać tak jak przelewy standardowe podając indywidualny rachunek ZUS na formatce przelewu.

 

Awaria Internet Bankingu

Informujemy, że w dniu 29.12.2017 r. nastąpiła awaria systemu Internet Banking. Awaria jest obecnie usuwana. Za wszelkie utrudnienia z tym związane przepraszamy.

 

Godziny otwarcia Banku w dniu 29.12.2017 r. (piątek)

Szanowni Państwo.

Informujemy, że w dniu 29.12.2017 r. (piątek) Bank Spółdzielczy w Jasienicy oraz Oddział w Jaworzu czynne będą do godziny 16.00

 

zmiana wersji Internet Bankingu

Szanowni Państwo!

Informujemy, że w nocy z 27 na 28 grudnia (środa/czwartek) między 1:00 a 5:00 wystąpi przerwa w dostępie do usługi Internet Banking w związku z aktualizacją wersji.

Zmiany w nowej wersji:

  • Modyfikacje w kodzie związane ze zwiększeniem bezpieczeństwa aplikacji
  • Dostosowanie formatki ZUS do przelewu na indywidualny rachunek płatnika składek (zmiana będzie widoczna od 1 stycznia 2018 roku)
  • Modyfikacja okna prezentującego historię rachunku
  • Modyfikacja funkcjonalności związanej z wyborem kontrahenta (likwidacja wyskakującego okna)
  • Przebudowa okna z kontrahentami
  • Dodanie okna zgód wyrażonych przez klienta
  • Przygotowanie do obsługi nowego interfejsu EOD

Najważniejsze zmiany wizualne znajdą Państwo klikając na poniższy link:

zmiany w wersji Internet Bankingu

 


Strona 1 z 6